Mina joka vannoin etten ikinä aloittaisi blogia, olen nyt tässä, tuijotan näyttöä ja suollan tekstiä sen minkä nakki sormet kerkeevät. Pelottavaa. Se miksi aloin kirjoittamaan on se että on pakko päästä valittamaan maailman epäkohdista (minun mielipiteitäni vain). En kirjoita siitä miten ihmiset kärsivät kaikkialla ja politiikkaa plaaplaplaa, vaan siitä mikä ärsyttää arkisessa elämässä.

Tänään olin kaupassa ja ikävä kyllä oli joku lapsiperheiden "mennään kaikki yhtäaikaa huudattamaan lapsiamme ja käyttäydytään kuin idiootit" -päivä. Elkää käsittäkö väärin, pidän lapsista mutten heidän vanhemmistaan. Asiasta takaisin kukkapurkkiin eli seisoin kiltisti kauppajonossa odottamassa omaa vuoroani kun taakseni tulee kahden alle kaksivuotiaiden muksujen kanssa vanhemmat kaksien kärryjen kanssa. Ei siinä mitään kunnes toinen vanhemista alkaa tökkimään minua KÄRRYILLÄ! murr.. Samaan aikaan edellä oleva nainen vauvansa kanssa kääntyy minua kohti, niin että vauvelin naama on melkein kiinni minussa, ja tottakai se muksu puklaa melkein päälle. Ja ei mitään anteeksi pyyntöjä tai rätin tarjoamista vaan murhaava tuijotus ihan kuin se olisin ollu minä joka yökkii toisten päälle. Tässä vaiheessa huomasin viereisen jonon vetävän paremmin ja vaihdoin jonoa. Ja TAAS edelläni on vanhemmat muksun kanssa. No eihän siinä en saanut murhaavia katseita eikä minua tökitty kärryilla (kiitos siitä!). Mutta alkoi kyllä hieman ihmetyttämään vanhempien toiminta. Ensin lapselle annetaan purkka/karkki/mikälie purkki kouraan ja seuraavaksi huudetaan lapselle ettei sitä voi laittaa suuhun vaan se pitää ensin kotiin päästyä desinfioida ja lässynlässynlää. Siis mitä ihmettä oikeesti?!

Ja toinen mikä pistää vituttamaan kaupassa on se että, kun omat ostokset on maksettu ja nitä aletaan pakkaamaan, niin blokataan KOKO linjaston pääty omilla käryillä tavaroilla jne, että seuraava asiakas joutuu kiertämään hornan perseen kautta ottamaan omat ostoksensa. Ja muistetaan tuijottaa murhaavasti jos toinen sattuu siirtämään kärryjä n. 20 cm että voi ottaa omat tavarat.

IHMISET MIKÄ TEITÄ VAIVAA?!

ps. Jos_on_kirjoitus_virheitä_tai_muuta_valitettavaa_tai_blogi_ei_miellytä_vinkki:_EI_TARVII_LUKEA KIITOS! :)